1. Zer motatako liburuak eskaintzen dituzue?
Psikologia aplikatuan, autolaguntzan eta hazkunde pertsonalean espezializatuta gaude, adimen emozionala, mindfulness-a, estresaren kudeaketa, autoestimua, motibazioa, harreman interpertsonalak, gurasotasuna eta garapen espirituala bezalako arloak landuz.
Titulu guztiak psikologia eta argitalpen arloko profesionalek hautatzen dituzte, zorroztasuna, koherentzia eta erabilgarritasun praktikoa bermatuz.

2. Zein formatutan daude liburuak?
Gaur egun liburu fisikoekin soilik lan egiten dugu. Ez ditugu eBook edo audioliburuak eskaintzen, irakurketa esperientzia kontziente eta ukigarria lehenesten baitugu.

3. Nondik bidaltzen dira eskaerak?
Argitaletxe eta banatzaile nazionalekin lankidetzan aritzen gara. Liburu bakoitza hornitzailearen biltegitik zuzenean bidaltzen da, eta horrek katalogo zabal eta eguneratua mantentzea ahalbidetzen digu, entrega-epe eraginkorrekin.

4. Zenbat denbora behar da nire eskaera iristeko?
Ohiko entrega-epea 1 eta 5 lanegun artekoa da, hornitzailearen eta helmuga-helbidearen arabera. Baliteke titulu batzuek denbora gehiago behar izatea, batez ere inportatuak badira edo eskaera handia badute.

5. Nola jarrai dezaket nire eskaera?
Eskaera bidali ondoren, jarraipen-informazioarekin mezu elektroniko bat jasoko duzu, baldin eta dendariak bidalketa-zenbakia ematen badu.

6. Zein ordainketa-metodo onartzen dituzue?
Kreditu edo zordunketa txartelak (Visa, Mastercard), PayPal, Bizum eta beste ordainketa plataforma seguru batzuk onartzen ditugu. Ordainketa guztiak zure datuen pribatutasuna eta segurtasuna babesten dituzten pasabide enkriptatuen bidez egiten dira.

7. Eskaera bat egin ondoren bertan behera utzi edo aldatu al dezaket?
Ez. Eskaera baieztatu ondoren, bidalketa prozesua automatikoki hasten da entrega azkarra bermatzeko. Beraz, ezinezkoa da eskaera aldatzea edo bertan behera uztea.

8. Liburu bat itzuli al dezaket?
Itzulketak kasu hauetan bakarrik onartzen dira:

  • Bidalitako izenburuan errorea.

  • Garraioaren ondoriozko kalteak.
    Bi kasuetan, jaso eta 48 orduko epean jarri behar duzu gurekin harremanetan, gertakaria dokumentatzen duten argazkiak erantsiz.

9. Zer egin behar dut liburu okerra edo akastuna jasotzen badut?
Bidali mezu elektroniko bat helbide honetara: contacto@lecturaconsciente.es Mesedez, adierazi zure eskaera zenbakia eta izan duzun arazoa. Kasua aztertuko dugu eta ordezkapena edo dirua itzultzea antolatuko dugu kostu gehigarririk gabe.

10. Nazioartean bidaltzen al duzue?
Gaur egun, Espainia osora bakarrik bidaltzen dugu. Laster beste lurralde batzuetara zabaltzeko lanean ari gara.

11. Nola funtzionatzen du IA gomendioak eta laguntza txatak?
Gure laguntzaile birtual adimenduna zure interesen, egoera emozionalaren edo garapen pertsonalaren arloaren arabera liburuak aukeratzen laguntzeko diseinatuta dago.
Gainera, hausnarketarako edo hasierako arintze psikologikorako espazio gisa erabil dezakezu, beti ere zerbitzu informatibo eta ez-terapeutiko baten mugen barruan. Laguntza sakonagoa behar duzula ikusten baduzu, osasun mentaleko profesional batekin kontsultatzea gomendatzen dizugu.

12. Aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen al duzu?
Bai. Zuzeneko orientazioa nahiago baduzu, idatzi iezaguzu zein alderdi landu nahi duzun azalduz (antsietatea, autoestimua, dolua, motibazioa, etab.), eta gure taldeko kide batek zure kasua aztertuko du zure profilera eta beharretara egokitutako irakurketa espezifikoak gomendatzeko.

13. Prezioak behin betikoak al dira?
Bai. Prezio guztiek barne hartzen dute BEZa. ​​Bidalketa-gastuak automatikoki kalkulatzen dira ordainketa-prozesuan.

14. Zer egin behar dut nire eskaera iristen ez bada?
Zure eskaera aurreikusitako epean entregatzen ez bada, jar zaitez gurekin harremanetan zure eskaera zenbakiarekin. Hornitzailearekin bidalketaren egoera aztertuko dugu eta ahalik eta azkarren irtenbide bat emango dizugu.

15. Liburuak berriak eta originalak al dira?
Bai. Ale guztiak berriak, originalak eta bide ofizialetatik datoz (argitaletxe eta banatzaile aitortuak).

16. Faktura bat eska al dezaket?
Noski. Faktura bat behar baduzu, adierazi erosketa prozesuan zehar edo idatzi iezaguzu zure zerga-informazioa emanez.

17. Baldintza bereziak eskaintzen dituzue profesionalentzat edo zentroentzat?
Bai. Psikologoekin, terapeutekin, irakasleekin eta hezkuntza-zentroekin elkarlanean aritzen gara. Sektorean lan egiten baduzu, jarri gurekin harremanetan handizkako erosketa-aukeren edo erakundeekin izan daitezkeen lankidetzaren berri izateko.

18. Ba al duzue promoziorik edo deskonturik?
Aldian-aldian kanpaina esklusiboak, kupoiak eta deskontuak abiarazten ditugu. Gure buletinera harpidetu zaitezke berriak eta promozioak publiko orokorra baino lehen jasotzeko.

Buletina

Batu zaitez gure komunitatera eta ezagutu inspirazioa, liburuak eta zure ongizaterako tresnak.